Reklamacje i zwroty

1. ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć zwrotu mailowo biuro@kulkabransoletki.pl lub w swoim panelu klienta. 

2. WYPEŁNIJ FORMULARZ

Pobierz formularz zwrotu  a następnie go wypełnij.

W przypadku reklamacji należy zgłosić problem mailowo załączając zdjęcia na adres biuro@kulkabransoletki.pl. 
Tam otrzymacie Państwo pomoc oraz formularz reklamacyjny. 

3. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR

Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.

4. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: KULKA Juliana Tuwima 22/26, 90-002 Łódź (BIURO i PRACOWNIA)

5. OCZEKUJ NA ZWROT

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy. 
Zwrot dokonywany jest w takiej formie jaka została użyta podczas dokonywania zakupów.
Przelewy24, Paypal lub w przypadku pobrania na wskazane w formularzu konto. 

6.  ZWROT NIE PRZYSŁUGUJE

Dla zamówień wykonanych na specjalne zamówienie lub według dyspozycji klienta zwrot nie jest możliwy. 
(art. 38 ustawy o prawach konsumenta)

7.  SKLEP STACJONARNY NIE PRZYJMUJE ZWROTÓW

8. ZWROTY ZAMÓWIEŃ ZAWIERAJĄCYCH PREZENT 

W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był prezent o wartości Y, przysługujący od kwoty X Klient zobowiązany jest zwrócić także otrzymany prezent.
W przypadku zwrotu części towaru, jeśli kwota zakupu spadnie poniżej ceny X to Klient również jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego prezentu.
W przypadku odmowy zwrotu prezentu, Sklep zwróci Klientowi kwotę pomniejszoną o wartość prezentu.

Wymiany

W sklepie online realizujemy wymiany tylko w poniższych przypadkach.

  • Zmiana długości łańcuszka/pancerki/naszyjnika z kamieni/naszyjnika z Pereł
  • Zmiana rozmiaru pierścionka/bransoletki

W inny wypadku proszę dokonać zwrotu i zamówić nowy produkt. 

1. ZGŁOŚ CHĘĆ WYMIANY

Na zgłoszenie wymiany masz 7 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć wymiany mailowo biuro@kulkabransoletki.pl

2. ZAPAKUJ PRODUKT 

Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie. 
W paczce muszą się znaleźć:

  • produkt
  • karteczkę z informacją o ile skrócić naszyjnik lub na jaki obwód nadgarstka/palca zmniejszamy lub zwiększamy bransoletkę/pierścionek (Dokonaj pomiaru obwodu zgodnie z instrukcjami podanymi na naszej stronie. Pamiętaj, że nasze bransoletki są delikatnie luźne, a nie przylegające, jeśli chcesz aby przylegały do nadgarstka poinformuj nas o tym.)
  • numer telefonu!
  • adres do przesyłki zwrotnej (w przypadku wysyłki paczkomatowej konieczny jest adres mail)

3. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

W ciągu 7 dni wyślij paczkę wyślij na adres: KULKA Juliana Tuwima 22/26, 90-002 Łódź

4. OPŁAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ 

Konieczne będzie opłacenie przesyłki zwrotnej ( 14 zł paczkomat, 16 zł kurier, 22 zł paczka pobraniowa)
oraz ewentualnej dopłaty uzgodnionej z pracownią. 

NR. KONTA Santander Bank
34 1090 1304 0000 0001 3226 6934

5. OCZEKUJ NA PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ 

Produkt dodany do listy życzeń