Reklamacje i zwroty



1. ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć zwrotu mailowo biuro@kulkabransoletki.pl

2. WYPEŁNIJ FORMULARZ

Pobierz formularz zwrotu a następnie go wypełnij.

W przypadku reklamacji należy zgłosić problem mailowo biuro@kulkabransoletki.pl. 
Tam otrzymacie Państwo formularz reklamacyjny. 

3. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR

Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.

4. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: KULKA Traugutta 5 90-106 Łódź

5. OCZEKUJ NA ZWROT

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy. 
Zwrot dokonywany jest w takiej formie jaka została użyta podczas dokonywania zakupów.
Przelewy24, Paypal lub w przypadku pobrania na wskazane w formularzu konto. 

6.  ZWROT NIE PRZYSŁUGUJE

Dla zamówień wykonanych na specjalne zamówienie lub według dyspozycji klienta zwrot nie jest możliwy. 
(art. 38 ustawy o prawach konsumenta)



Produkt dodany do listy życzeń

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym możemy realizować zamówienia.
Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.