Reklamacje i zwroty
1. ZGŁOŚ CHĘĆ ZWROTU
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć zwrotu mailowo biuro@kulkabransoletki.pl lub w swoim panelu klienta.
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Pobierz formularz zwrotu a następnie go wypełnij.
W przypadku reklamacji należy zgłosić problem mailowo załączając zdjęcia na adres biuro@kulkabransoletki.pl.
Tam otrzymacie Państwo pomoc oraz formularz reklamacyjny.
3. ZAPAKUJ ZWRACANY/REKLAMOWANY TOWAR
Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
Wypełnij formularz i wraz z dowodem zakupu oraz ze zwracanym towarem włóż do pudełka i dobrze je zaklej.
4. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
W ciągu 14 dni wyślij paczkę wyślij na adres: KULKA Juliana Tuwima 22/26, 90-002 Łódź (BIURO i PRACOWNIA)
Nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatów, czy innych punktów odbioru.
5. OCZEKUJ NA ZWROT
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot pieniędzy.
W przypadku zwrotu klient otrzymuje zapłaconą kwotę powiększoną o koszty dostarczenia towaru (najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany na naszej stronie (zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta))
Zwrot dokonywany jest w takiej formie jaka została użyta podczas dokonywania zakupów.
Przelewy24, Paypal lub w przypadku pobrania na wskazane w formularzu konto.
6. ZWROT NIE PRZYSŁUGUJE
Dla zamówień wykonanych na specjalne zamówienie lub według dyspozycji klienta zwrot nie jest możliwy.
(art. 38 ustawy o prawach konsumenta)
7. SKLEP STACJONARNY NIE PRZYJMUJE ZWROTÓW
8. ZWROTY ZAMÓWIEŃ ZAWIERAJĄCYCH PREZENT
W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był prezent o wartości Y, przysługujący od kwoty X Klient zobowiązany jest zwrócić także otrzymany prezent.
W przypadku zwrotu części towaru, jeśli kwota zakupu spadnie poniżej ceny X to Klient również jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego prezentu.
W przypadku odmowy zwrotu prezentu, Sklep zwróci Klientowi kwotę pomniejszoną o wartość prezentu.
Wymiany
W sklepie online realizujemy wymiany tylko w poniższych przypadkach.
- Zmiana długości łańcuszka/pancerki/naszyjnika z kamieni/naszyjnika z Pereł
- Zmiana rozmiaru pierścionka/bransoletki
W inny wypadku proszę dokonać zwrotu i zamówić nowy produkt.
1. ZGŁOŚ CHĘĆ WYMIANY
Na zgłoszenie wymiany masz 7 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
Zgłoś chęć wymiany mailowo biuro@kulkabransoletki.pl
2. ZAPAKUJ PRODUKT
Zapakuj starannie produkt. Zadbaj aby nie splątał się i nie uszkodził w transporcie.
W paczce muszą się znaleźć:
- produkt
- karteczkę z informacją o ile skrócić naszyjnik lub na jaki obwód nadgarstka/palca zmniejszamy lub zwiększamy bransoletkę/pierścionek (Dokonaj pomiaru obwodu zgodnie z instrukcjami podanymi na naszej stronie. Pamiętaj, że nasze bransoletki są delikatnie luźne, a nie przylegające, jeśli chcesz aby przylegały do nadgarstka poinformuj nas o tym.)
- numer telefonu!
- adres do przesyłki zwrotnej (w przypadku wysyłki paczkomatowej konieczny jest adres mail)
3. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
W ciągu 7 dni wyślij paczkę wyślij na adres: KULKA Juliana Tuwima 22/26, 90-002 Łódź
Nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatów, czy innych punktów odbioru.
4. OPŁAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ
Konieczne będzie opłacenie przesyłki zwrotnej ( 14 zł paczkomat, 16 zł kurier, 22 zł paczka pobraniowa)
oraz ewentualnej dopłaty uzgodnionej z pracownią.
NR. KONTA Santander Bank
34 1090 1304 0000 0001 3226 6934